about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
waleczne żółwie
fabularna gra karciana
Marzec jest co roku wyczekiwanym miesiącem przez mieszkańców Lorne Bay - to właśnie wtedy na plażach i wodnistych terenach można odnaleźć
Z okazji tego wydarzenia, oddajemy w wasze dłonie karcianą grę fabularną! Odnajdziecie w niej 12 lokacji, w których wasze postacie mogłyby spotkać żółwie, ale temat gry i jej przebieg wybieracie sami. Podczas rozgrywki musicie jednak losować specjalne karty: część z nich narzuci wam specjalne fabularne wyzwania, przy czym niektóre, tematycznie, odnosić będą się do żółwi. Poza tym, waszym zadaniem będzie zbieranie zółwi
Każda para w momencie rozpoczęcia gry posiada jednego żółwia. Podczas rozgrywki możemy go utracić, albo zwiększyć ilość posiadanych zwierzaków - jeśli na waszym koncie pojawią się aż trzy żółwie, przy czym zrealizujecie zadania przynajmniej sześciu kart, kończycie grę z najwyższym możliwym wynikiem!
Żółwie zbieramy oczywiście tylko metaforycznie
Zapisy trwają od 03.03 do 07.03 lub do wyczerpania miejsc w grze. Pierwsze karty zostaną wylosowane najszybciej po zamknięciu listy zapisów - ale oczywiście ci, którzy postanowili wziąć udział w zabawie, mogą od razu napisać w wybranej lokacji posta i zgłosić MG chęć wylosowania pierwszej karty
Czas na rozgrywki trwa do końca marca. Każdy, kto osiągnie wybrany przez siebie wynik, może od razu zakończyć wątek i w specjalnym temacie odebrać nagrody.
W razie pytań prosimy o kontakt z benjamin hargrove.
Jeśli nie zdążycie dołączyć do tego eventu, dajemy znać, że niedługo pojawi się kolejny, także związany z żółwiami
przebieg gry
Aby rozpocząć grę, potrzebujesz partnera (min. jednego; dopuszczamy wątek grupowy, ale dla ułatwienia rozgrywki sugerujemy standardową grę w dwójkę) oraz podlinkowany w profilu dziennik MG. Przebieg gry wygląda następująco:Aby ułatwić wam grę, podczas wrzucania wam do rozgrywki wylosowanej karty, MG każdorazowo poinformuje was o tym, ile posiadacie żółwi oraz ile kart zdążyliście wylosować.
koniec rozgrywki
Do wyboru macie trzy możliwe zakończenia, a więc zdobyć możecie tylko jedną z poniżej wymienionych nagród (wyjątkiem jest ostatnia opcja, w której nagród jest więcej):plansza
Umiejscowienie się na planszy gry (a więc wybranie lokacji) będzie mieć znaczenie podczas rozgrywki - niektóre zadania odnosić się będą do par, które zajmą miejsce obok was na planszy! Tak więc jeśli wybierasz lokację numer 5, a zadanie będzie tyczyć się następnej pary, powiąże cię z graczami z pola numer 6. A jeśli treść odnosić będzie się do pary poprzedniej, wskaże na userów zajmujących lokację numer 4.
zwycięzcy
CODE: Zaznacz cały
[b]Postacie biorące udział:[/b] ty + partner
[b]Dzienniki MG:[/b] twój + partnera
[b]Wybrana lokacja:[/b] nazwa
karty zadań
obieżyswiat
Niech każde z was wstawi na instagram swojej postaci lub wyśle smsowo zdjęcie (do dowolnych osób), które mogłoby być zrobione w lokacji, w której toczycie rozgrywkę. (Zdjęcie musi wpasować się klimatem do fotografii przedstawionej w wizualizacji; jednocześnie zabrania się skorzystania ze zdjęcia, które zostało tam przedstawione).
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 8.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 8.
w szklanej kuli
Temat: ocean/morze.
Niech jedno z was uda się do tematu "czego teraz słuchasz", a drugie do "co teraz oglądasz"; wstawcie odpowiednie tytuły produkcji, które nawiązują w widoczny sposób do oceanu lub morza.
Tytuły zamieszczane w tematach w ramach zadania nie mogą się powtarzać!
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę dwucyfrową kończącą się na 1 (z wyjątkiem liczby 11).
Niech jedno z was uda się do tematu "czego teraz słuchasz", a drugie do "co teraz oglądasz"; wstawcie odpowiednie tytuły produkcji, które nawiązują w widoczny sposób do oceanu lub morza.
Tytuły zamieszczane w tematach w ramach zadania nie mogą się powtarzać!
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę dwucyfrową kończącą się na 1 (z wyjątkiem liczby 11).
diabeł
Od momentu otrzymania tej karty, każde z was musi napisać minimum jeden post w toczonej grze w przeciągu 24h - inaczej wasz licznik żółwi zostanie wyzerowany.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 7.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 7.
podróż w czasie
Niech każde z was uda się do ostatniego posta, którego dodaliście w grze innej niż w walecznych żółwiach. Skopiujcie z niego dialog posiadający minimum 4 słowa* i wklejcie w treści nowego, eventowego posta w niezmienionej formie, dodając do niego słowo: żółw.
* jeśli nie posiadasz w tym poście dialogów bądź są za krótkie, cofnij się do takiego, który spełnia wymagania
Przyklad: gracz A posiada grę w centrum Cairns w którym dodał post z dialogiem: "musimy uważać na mojego szefa, szuka pretekstu, żeby mnie zwolnić".
Gracz A musi skopiować cały ten dialog i wkleić go także jako dialog w najnowszym poście gry eventowej, np "musimy uważać na mojego żółwiego szefa, szuka pretekstu, żeby mnie zwolnić".
To samo, relatywnie, wykonuje osoba B.
Jeśli wylosujecie tę kartkę kilkakrotnie, musicie podać kilka różnych dialogów.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 4.
* jeśli nie posiadasz w tym poście dialogów bądź są za krótkie, cofnij się do takiego, który spełnia wymagania
Przyklad: gracz A posiada grę w centrum Cairns w którym dodał post z dialogiem: "musimy uważać na mojego szefa, szuka pretekstu, żeby mnie zwolnić".
Gracz A musi skopiować cały ten dialog i wkleić go także jako dialog w najnowszym poście gry eventowej, np "musimy uważać na mojego żółwiego szefa, szuka pretekstu, żeby mnie zwolnić".
To samo, relatywnie, wykonuje osoba B.
Jeśli wylosujecie tę kartkę kilkakrotnie, musicie podać kilka różnych dialogów.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 4.
walka
Niech każde z was napisze posta, w którym wasze postacie w dowolny sposób ochraniają żółwia lub żółwie jaja.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 5 (z wyjątkiem liczby 35).
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 5 (z wyjątkiem liczby 35).
serce
Niech każde z was wykona rzut kością 1d10. Osoba z wyższym wynikiem wygrywa - nie musi wykonać żadnego zadania. Osoba z niższym wynikiem musi w jednym poście zrobić i powiedzieć coś miłego.
(W przypadku remisu należy wykonać kolejny rzut kością).
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać następującą liczbę: 10 / 20 / 30 / 40 / 60 / 70 / 80 / 90
(W przypadku remisu należy wykonać kolejny rzut kością).
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać następującą liczbę: 10 / 20 / 30 / 40 / 60 / 70 / 80 / 90
żywioły
Niech jedno z was uda się do tematu "rzut kością" i wykona losowanie 1d40. W zależności od wyniku:
1-10 = woda
11 - 20 = ogień
21 - 30 = powietrze
31 - 40 = ziemia
napiszcie (oboje) w jednym poście w dowolny sposób o wylosowanym żywiole - możecie wspomnieć o nim dosłownie, metaforycznie, poetycko, żartobliwie - jak tylko chcecie! Słowo/odniesienie należy podkreślić.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę dwucyfrową kończącą się na 3.
1-10 = woda
11 - 20 = ogień
21 - 30 = powietrze
31 - 40 = ziemia
napiszcie (oboje) w jednym poście w dowolny sposób o wylosowanym żywiole - możecie wspomnieć o nim dosłownie, metaforycznie, poetycko, żartobliwie - jak tylko chcecie! Słowo/odniesienie należy podkreślić.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę dwucyfrową kończącą się na 3.
karty akcji
premia
Otrzymujecie jednego dodatkowego żółwia.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 6.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 6.
wymiana
Posiadany przez was licznik żółwi zostaje wymieniony z licznikiem pary z poprzedniego pola planszy.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazywać liczbę kończącą się na 9.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazywać liczbę kończącą się na 9.
ochrona
Ta karta jednorazowo uchroni wasze żółwie przed możliwą stratą lub kradzieżą.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 2.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę kończącą się na 2.
kradzież
Tracicie jednego z posiadanych żółwi, którego otrzyma para graczy z następnego pola.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę 3 lub 35 lub 50.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę 3 lub 35 lub 50.
strata
Tracicie wszystkie posiadane żółwie!
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę 1 lub 11 lub 100.
Aby wylosować tę kartę, rzut kością musi wskazać liczbę 1 lub 11 lub 100.
grafika kart pochodzi ze strony freepik
about
roztrzepana, wesoła fryzjerka, z wiecznie pustym portfelem, fatalnym gustem w kwestii facetów i pięcioma kotami o bajecznych imionach
Postacie biorące udział: mairead mcinerney + yosef sadler
Dzienniki MG: rid + józka
Wybrana lokacja: sapphire river - pirs
Dzienniki MG: rid + józka
Wybrana lokacja: sapphire river - pirs
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
Lista zostaje wstępnie zamknięta - pierwsze karty zostaną wylosowane, gdy każdy potwierdzi swoją lokalizację dodając początkowy post
mairead mcinerney yosef sadler Angie Donoghue Olive Halsworth angus brattleby Renley A. Shepherd salma l. hemmings aldred reddington Declan Burkett georgie fanning Bruno Zimmerman Jr mathilda brubaker Victor Duchovic Samuel Monroe viper monroe Happy Bright Romulus ballard tillius wellington Moon Willoughby Ryder U. Hayes solange rosenberg darcy g. mortensen Saul Monroe Leonardo Williams
mairead mcinerney yosef sadler Angie Donoghue Olive Halsworth angus brattleby Renley A. Shepherd salma l. hemmings aldred reddington Declan Burkett georgie fanning Bruno Zimmerman Jr mathilda brubaker Victor Duchovic Samuel Monroe viper monroe Happy Bright Romulus ballard tillius wellington Moon Willoughby Ryder U. Hayes solange rosenberg darcy g. mortensen Saul Monroe Leonardo Williams