25 yo — 170 cm
Awatar użytkownika
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
Artemis Quinn
☼ Włosy czesane wiatrem ☼ Polne kwiaty wplecione za ucho ☼ Ubranie poplamione farbą ☼ Szkicownik pod pachą ☼ Głowa w chmurach ☼ Zawodowo: Asystentka architekta
IMIĘ I NAZWISKO CZŁONKA RODZINY
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

IMIĘ I NAZWISKO - POZYTYWNE
opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis opis

IMIĘ I NAZWISKO - NEGATYWNE

powitalny kokos
Artemis Quinn
23 yo — 166 cm
Awatar użytkownika
about
So I hit my head up against the wall Over and over and over and over again and again 'Cause I don't wanna be like them I hit my head up against the wall Over and over and over and over again And again and again and again
cześć siostro :roll:
Artemis Quinn
powitalny kokos
Euridice Quinn
25 yo — 170 cm
Awatar użytkownika
about
Oh won't you come with me where the ocean meets the sky,
and as the clouds roll by we'll sing the song of the sea
Hi sis!
My to się musimy kochać, całe dzieciństwo mogłaś być dla mnie Luną i możesz nią być do dziś <3

euridice quinn
powitalny kokos
Artemis Quinn
23 yo — 166 cm
Awatar użytkownika
about
So I hit my head up against the wall Over and over and over and over again and again 'Cause I don't wanna be like them I hit my head up against the wall Over and over and over and over again And again and again and again
Artemis Quinn pisze: 14 lip 2021, 13:01
Hi sis!
My to się musimy kochać, całe dzieciństwo mogłaś być dla mnie Luną i możesz nią być do dziś <3
Artemis Quinn Aww, cudownie! Chce być Luną i to takie słodkie, gdy Artemis ją będzie tak nazywać. W ogóle to chyba w najbliższym czasie Eri będzie potrzebowała starszej siostry do wypłakania się *.* Czekam na naszą grę i na coś rodzinnego także <33
powitalny kokos
Euridice Quinn
Zablokowany