trick or treat
: 23 paź 2022, 21:36
Trick or Treat
Halloween 2022
Forumowa gra planszowa!
ZABAWA RUSZA DZISJA O PÓŁNOCY!
* zachęcamy do otworzenia grafiki w nowej karcie
Zasady:
1. Każdemu użytkownikowi przysługuje jeden rzut kością na dzień, chyba, że wypadnie mu pole mówiące inaczej (np. Utrata kolejki, ponowny rzut kością),
2. Nie wykonanie zadania przypisanego do wyrzuconego pola, powoduje utratę dwóch kolejek,
3. Przez jeden rzut na dzień rozumie się dzień kalendarzowy, a zatem trwający od godziny 00:00 do 23:59,
4. Gra będzie dostępna przez równy miesiąc (do końca 24 listopada) i dopiero wówczas zostaną rozdane wszystkie zdobyte nagrody (z pól seledynowych, zielonych i METY),
5. Do gry można dołączyć w dowolnym momencie, nie trzeba też rzucać kością codziennie, wszystko wedle uznania - warunek udziału to posiadanie PODLINKOWANEGO w profilu dziennika MG,
6. Za każdym razem należy rzucić kością bezpośrednio w tym temacie, używając wzoru 1d6 (instrukcja jak wykonać rzut znajduje się tutaj), w tym samym poście należy dodać też poniższy kod:
7. Przy pierwszym rzucie (START) należy wypełnić tylko polę z nickiem,
8. Numer poprzedniego pola nie równa się liczbie wyrzuconych każdorazowo oczek. Jeśli pierwszego dnia wylosowałeś 4, a drugiego 3, to zajmowane przez ciebie pole wynosi 7 - jak w klasycznej planszówce poruszasz się coraz dalej,
9. Zadania podzielone są na kategorie kolorystyczne i w odpowiadającym im zakładkom znajdziesz wytyczne co do ich wykonania.
10. W razie pytań skontaktuj się z Divina Norwood
11. Nagroda główna - Kupon 10 punktowy + pamiątkowa grafika do dziennika MG
ZADANIA:
ZABAWA RUSZA DZISJA O PÓŁNOCY!
* zachęcamy do otworzenia grafiki w nowej karcie
Zasady:
1. Każdemu użytkownikowi przysługuje jeden rzut kością na dzień, chyba, że wypadnie mu pole mówiące inaczej (np. Utrata kolejki, ponowny rzut kością),
2. Nie wykonanie zadania przypisanego do wyrzuconego pola, powoduje utratę dwóch kolejek,
3. Przez jeden rzut na dzień rozumie się dzień kalendarzowy, a zatem trwający od godziny 00:00 do 23:59,
4. Gra będzie dostępna przez równy miesiąc (do końca 24 listopada) i dopiero wówczas zostaną rozdane wszystkie zdobyte nagrody (z pól seledynowych, zielonych i METY),
5. Do gry można dołączyć w dowolnym momencie, nie trzeba też rzucać kością codziennie, wszystko wedle uznania - warunek udziału to posiadanie PODLINKOWANEGO w profilu dziennika MG,
6. Za każdym razem należy rzucić kością bezpośrednio w tym temacie, używając wzoru 1d6 (instrukcja jak wykonać rzut znajduje się tutaj), w tym samym poście należy dodać też poniższy kod:
CODE: Zaznacz cały
Nick:
Numer poprzedniego pola:
Dowód wykonania poprzedniego zadania:
8. Numer poprzedniego pola nie równa się liczbie wyrzuconych każdorazowo oczek. Jeśli pierwszego dnia wylosowałeś 4, a drugiego 3, to zajmowane przez ciebie pole wynosi 7 - jak w klasycznej planszówce poruszasz się coraz dalej,
9. Zadania podzielone są na kategorie kolorystyczne i w odpowiadającym im zakładkom znajdziesz wytyczne co do ich wykonania.
10. W razie pytań skontaktuj się z Divina Norwood
11. Nagroda główna - Kupon 10 punktowy + pamiątkowa grafika do dziennika MG
ZADANIA:
ŻÓŁTE POLA
- Napisz posta, w którym wykonasz przypisane numerowi pola zadanie.
- Całkowite nie wykonanie zadania = utracie dwóch kolejek.
- Przykładowo: 18.10 wylosowałeś pole POST, niezależnie od godziny rzutu kością, czas na wykonanie zadania masz do końca 19.10. JEDNAKŻE: pamiętaj, że 19.10 musisz zdążyć dodać post potwierdzający wykonanie zadania i inicjujący kolejny rzut kością, dodając post potwierdzający wykonanie zadania 20.10, stracisz możliwość rzutu z 19.10, ale możesz grać dalej bez utraty kolejnej kolejki.
12. Wykorzystaj w dialogu tytuł dowolnego horroru, tak by był on częścią wypowiedzi nie dotyczącej filmu. Przykład na podstawie tytułu komedii romantycznej (by nie zabierać wam możliwości z horrorów) “Wcale Ciebie z nim nie zdradzam, to nie tak, jak myślisz, kotku” - tytuł zapisz na czerwono
21. Użyj w poście, w dowolnej formie słów takich jak: znicz, cukierki, wampir, przebranie, horror. Słowa napisz na czerwono.
24. Użyj w poście, w dowolnej formie słów takich, jak: straszyć, psikus, lampion, dynia, duchy. Słowa napisz na czerwono.
38. Opisz w dowolnym poście, jak niespodziewanie znikąd podleciał do ciebie nietoperz i wplątał się w twoje włosy lub nastraszył ciebie w inny sposób.
50. Opisz w dowolnym poście, jak przypadkiem wpadasz twarzą w gigantyczną pajęczynę - obecność pająka lub jego brak zależy od ciebie.
54. Nawiąż w swoim poście do dowolnych przygotowań do Halloween - wymyślanie stroju, przystrajanie domu itp.
59. Nawiąż w swoim poście do dyni - jakkolwiek, można ją drążyć, jeść/pić coś o jej smaku, zapalać świeczki o jej zapachu.
- Całkowite nie wykonanie zadania = utracie dwóch kolejek.
- Przykładowo: 18.10 wylosowałeś pole POST, niezależnie od godziny rzutu kością, czas na wykonanie zadania masz do końca 19.10. JEDNAKŻE: pamiętaj, że 19.10 musisz zdążyć dodać post potwierdzający wykonanie zadania i inicjujący kolejny rzut kością, dodając post potwierdzający wykonanie zadania 20.10, stracisz możliwość rzutu z 19.10, ale możesz grać dalej bez utraty kolejnej kolejki.
NUMER POLA -> NUMER ZADANIA:
3. Nawiąż w swoim poście do cmentarza - mile widziane gry rozgrywane właśnie w tej lokalizacji, ale uznane będą także wątki w innych miejscach.12. Wykorzystaj w dialogu tytuł dowolnego horroru, tak by był on częścią wypowiedzi nie dotyczącej filmu. Przykład na podstawie tytułu komedii romantycznej (by nie zabierać wam możliwości z horrorów) “Wcale Ciebie z nim nie zdradzam, to nie tak, jak myślisz, kotku” - tytuł zapisz na czerwono
21. Użyj w poście, w dowolnej formie słów takich jak: znicz, cukierki, wampir, przebranie, horror. Słowa napisz na czerwono.
24. Użyj w poście, w dowolnej formie słów takich, jak: straszyć, psikus, lampion, dynia, duchy. Słowa napisz na czerwono.
38. Opisz w dowolnym poście, jak niespodziewanie znikąd podleciał do ciebie nietoperz i wplątał się w twoje włosy lub nastraszył ciebie w inny sposób.
50. Opisz w dowolnym poście, jak przypadkiem wpadasz twarzą w gigantyczną pajęczynę - obecność pająka lub jego brak zależy od ciebie.
54. Nawiąż w swoim poście do dowolnych przygotowań do Halloween - wymyślanie stroju, przystrajanie domu itp.
59. Nawiąż w swoim poście do dyni - jakkolwiek, można ją drążyć, jeść/pić coś o jej smaku, zapalać świeczki o jej zapachu.
RÓŻOWE POLA
- Napisz posta, w którym wykonasz przypisane numerowi pola zadanie.
- Wykonaj zadanie przypisane do numeru wylosowanego pola.
- Na wykonanie zadania i jego udokumentowanie (wraz z wykonaniem kolejnego rzutu) masz czas do końca następnego dnia od czasu jego wylosowania.
- Przykładowo: 18.10 losujesz pole PLASTYCZNE, czas na wykonanie zadania i udokumentowanie go wraz wykonaniem kolejnego rzutu masz do końca 19.10.
- Całkowite niewykonanie zadania = utracie dwóch kolejek.
- Wykonanie zadania z jednodniowym opóźnieniem = możliwość dalszej gry bez utraty kolejnej kolejki.
27. W dowolnym programie lub tradycjonalnym metodami wykonaj klasyczny list z pogróżkami, składający się z minimum 3 słów,
35. Namaluj/narysuj straszną lub uroczą dynię halloweenową,
40. Ozdób avatar dowolnej ze swoich postaci tak, by pasował do klimatu halloweenowego i noś go przynajmniej przez 24h,
49. Weź zdjęcie twarzy jednej ze swoich postaci i w dowolnym programie lub tradycyjnie - namaluj jej halloweenowy makijaż - liczy się kreatywność, nie zdolności,
55. Weź zdjęcie poglądowe domu dowolnej ze swoich postaci i w dowolnym programie dorysuj lub wklej ozdoby halloweenowe. Jeśli masz tylko postać mieszkająca w OPAL MOONLANE - ozdób wybraną lokalizację w Lorne Bay,
62. Zaprojektuj zaproszenie na imprezę Hallowennową, która mogłaby się u Ciebie odbyć,
68. Narysuj to, czego najbardziej boi się jedna z Twoich postaci i wskaż, która to postać
- Wykonaj zadanie przypisane do numeru wylosowanego pola.
- Na wykonanie zadania i jego udokumentowanie (wraz z wykonaniem kolejnego rzutu) masz czas do końca następnego dnia od czasu jego wylosowania.
- Przykładowo: 18.10 losujesz pole PLASTYCZNE, czas na wykonanie zadania i udokumentowanie go wraz wykonaniem kolejnego rzutu masz do końca 19.10.
- Całkowite niewykonanie zadania = utracie dwóch kolejek.
- Wykonanie zadania z jednodniowym opóźnieniem = możliwość dalszej gry bez utraty kolejnej kolejki.
NUMER POLA -> NUMER ZADANIA:
10. Zrób jesienny moodboard dla wybranej ze swoich postaci - forma dowolna, 27. W dowolnym programie lub tradycjonalnym metodami wykonaj klasyczny list z pogróżkami, składający się z minimum 3 słów,
35. Namaluj/narysuj straszną lub uroczą dynię halloweenową,
40. Ozdób avatar dowolnej ze swoich postaci tak, by pasował do klimatu halloweenowego i noś go przynajmniej przez 24h,
49. Weź zdjęcie twarzy jednej ze swoich postaci i w dowolnym programie lub tradycyjnie - namaluj jej halloweenowy makijaż - liczy się kreatywność, nie zdolności,
55. Weź zdjęcie poglądowe domu dowolnej ze swoich postaci i w dowolnym programie dorysuj lub wklej ozdoby halloweenowe. Jeśli masz tylko postać mieszkająca w OPAL MOONLANE - ozdób wybraną lokalizację w Lorne Bay,
62. Zaprojektuj zaproszenie na imprezę Hallowennową, która mogłaby się u Ciebie odbyć,
68. Narysuj to, czego najbardziej boi się jedna z Twoich postaci i wskaż, która to postać
NIEBIESKIE POLA
- Wykonaj zadanie przypisane do numeru wylosowanego polo.
- Na wykonanie zadania i jego udokumentowanie (wraz z wykonaniem kolejnego rzutu) masz czas do końca następnego dnia od czasu jego wylosowania.
- Przykładowo: 18.10 losujesz pole KREATYWNE, czas na wykonanie zadania i udokumentowanie go wraz wykonaniem kolejnego rzutu masz do końca 19.10.
- Całkowite niewykonanie zadania = utracie dwóch kolejek.
- Wykonanie zadania z jednodniowym opóźnieniem = możliwość dalszej gry bez utraty kolejnej kolejki.
7. Zrób zdjęcie apetycznej herbaty, kawy lub czekolady,
16. Skomponuj idealną świecę dla swojej postaci na jesienne wieczory - opisz minimum 3 nuty zapachowe z wyjaśnieniem, dlaczego właśnie te,
23. Opisz rytuał self-care dla dowolnej ze swoich postaci - minimum 5 punktów,
31. Napisz wierszyk dotyczący Halloween w Lorne Bay,
43. Dla każdego z adminów wymyśl strój halloweenowy, z krótkim wyjaśnieniem dlaczego właśnie taki,
53. Wrzuć link do piosenki, która według Ciebie idealnie pasuje do Halloween,
64. Wypełnij dla dowolnej ze swoich postaci ten kod:
- Na wykonanie zadania i jego udokumentowanie (wraz z wykonaniem kolejnego rzutu) masz czas do końca następnego dnia od czasu jego wylosowania.
- Przykładowo: 18.10 losujesz pole KREATYWNE, czas na wykonanie zadania i udokumentowanie go wraz wykonaniem kolejnego rzutu masz do końca 19.10.
- Całkowite niewykonanie zadania = utracie dwóch kolejek.
- Wykonanie zadania z jednodniowym opóźnieniem = możliwość dalszej gry bez utraty kolejnej kolejki.
NUMER POLA -> NUMER ZADANIA:
2. Znajdź liścia w pięknych jesiennych barwach i wstaw jego zdjęcie, 7. Zrób zdjęcie apetycznej herbaty, kawy lub czekolady,
16. Skomponuj idealną świecę dla swojej postaci na jesienne wieczory - opisz minimum 3 nuty zapachowe z wyjaśnieniem, dlaczego właśnie te,
23. Opisz rytuał self-care dla dowolnej ze swoich postaci - minimum 5 punktów,
31. Napisz wierszyk dotyczący Halloween w Lorne Bay,
43. Dla każdego z adminów wymyśl strój halloweenowy, z krótkim wyjaśnieniem dlaczego właśnie taki,
53. Wrzuć link do piosenki, która według Ciebie idealnie pasuje do Halloween,
64. Wypełnij dla dowolnej ze swoich postaci ten kod:
CODE: Zaznacz cały
Ulubiony film na halloween:
Wymarzone przebranie na halloween:
Ulubiona halloweenowa aktywność:
Z kim poszedłbyś zbierać cukierki:
Komu najchętniej zrobiłbyś psikusa:
FIOLETOWE POLA
- Wykonaj zadanie przypisane do numeru wylosowanego polo.
- Na wykonanie zadania i jego udokumentowanie (wraz z wykonaniem kolejnego rzutu) masz czas do końca następnego dnia od czasu jego wylosowania.
- Przykładowo: 18.10 losujesz pole SZYBKIE ZADANIA, czas na wykonanie zadania i udokumentowanie go wraz wykonaniem kolejnego rzutu masz do końca 19.10.
- Całkowite niewykonanie zadania = utracie dwóch kolejek.
- Wykonanie zadania z jednodniowym opóźnieniem = możliwość dalszej gry bez utraty kolejnej kolejki.
14. Wyślij do 5 postaci należących do różnych użytkowników sms’a z halloweenowym psikusem.
20. Skomentuj zdjęcia instagramowe 5 różnych postaci należących do różnych użytkowników, dodając do wpisów ikonkę, jaka kojarzy ci się z halloween.
29. Oznacz cudzą postać (posiadającą dziennik MG) i wymyśl dla niej psikusa - MG umieści go w dzienniku wskazanej postaci.
41. Wpisz się dwóm użytkownikom do relek, proponując relację związaną w jakiś sposób z halloween lub posiadającą chociaż minimalny element grozy, np. Poznanie się na cmentarzu.
45. Ogłoś się w kto zagra z propozycją gry Hallowenowej/lub zgłoś się do gry komuś, kogo ogłoszenie już tam wisi
51. Wpisz się trzem różnym użytkownikom do relek, z dowolną propozycją relacji - tylko do postaci, z którym jeszcze nic nie ustaliłeś
66. Wyślij do 5 postaci należących do różnych użytkowników sms’a z ostrzeżeniem przed czymś przerażającym
- Na wykonanie zadania i jego udokumentowanie (wraz z wykonaniem kolejnego rzutu) masz czas do końca następnego dnia od czasu jego wylosowania.
- Przykładowo: 18.10 losujesz pole SZYBKIE ZADANIA, czas na wykonanie zadania i udokumentowanie go wraz wykonaniem kolejnego rzutu masz do końca 19.10.
- Całkowite niewykonanie zadania = utracie dwóch kolejek.
- Wykonanie zadania z jednodniowym opóźnieniem = możliwość dalszej gry bez utraty kolejnej kolejki.
NUMER POLA -> NUMER ZADANIA:
4. Opublikuj na instagramie swojej postaci zdjęcie z motywem halloweenowym. 14. Wyślij do 5 postaci należących do różnych użytkowników sms’a z halloweenowym psikusem.
20. Skomentuj zdjęcia instagramowe 5 różnych postaci należących do różnych użytkowników, dodając do wpisów ikonkę, jaka kojarzy ci się z halloween.
29. Oznacz cudzą postać (posiadającą dziennik MG) i wymyśl dla niej psikusa - MG umieści go w dzienniku wskazanej postaci.
41. Wpisz się dwóm użytkownikom do relek, proponując relację związaną w jakiś sposób z halloween lub posiadającą chociaż minimalny element grozy, np. Poznanie się na cmentarzu.
45. Ogłoś się w kto zagra z propozycją gry Hallowenowej/lub zgłoś się do gry komuś, kogo ogłoszenie już tam wisi
51. Wpisz się trzem różnym użytkownikom do relek, z dowolną propozycją relacji - tylko do postaci, z którym jeszcze nic nie ustaliłeś
66. Wyślij do 5 postaci należących do różnych użytkowników sms’a z ostrzeżeniem przed czymś przerażającym
POMARAŃCZOWE POLA
- Po wylosowaniu pola z kategorii TREAT OR TRICK, nie musisz nic robić, poza podaniem w poście potwierdzającym wykonanie zadania linku do dziennika MG - cudzej lub własnej postaci.
- Wylosowany TREAT OR TRICK zostanie umieszczony przez MG w dzienniku wskazanej postaci, a jego wykonanie lub zignorowanie będzie zależało od własnych upodobań.
13. Twoi nowi sąsiedzi w ramach prezentu powitalnego przynieśli Ci cały kosz słodyczy,
22. Ktoś owinął twój dom ogromną ilością papieru toaletowego,
32. W Twoim samochodzie/motorze przebito oponę w ramach psikusu,
42. Kiedy wracałeś późną porą do domu, zaczęli cię gonić zamaskowani wandale, z trudem im zbiegłeś,
48. Ktoś zdewastował grób bliskiej Ci osoby, pomnik został połamany, a policja załamuje ręce,
57. Do Twoich drzwi zapukały dzieci spragnione cukierków, ale akurat nie masz w domu niczego słodkiego, co zrobisz?
63. W środku nocy za szybą zobaczyłeś zamaskowaną postać z siekierą w ręce, może to tylko głupi żart, ale na pewno przerażający.
- Wylosowany TREAT OR TRICK zostanie umieszczony przez MG w dzienniku wskazanej postaci, a jego wykonanie lub zignorowanie będzie zależało od własnych upodobań.
NUMER POLA -> NUMER ZADANIA:
5. Jakieś halloweenowe cwaniaczki wybiły okno w Twoim domu, co zrobisz z tym faktem? 13. Twoi nowi sąsiedzi w ramach prezentu powitalnego przynieśli Ci cały kosz słodyczy,
22. Ktoś owinął twój dom ogromną ilością papieru toaletowego,
32. W Twoim samochodzie/motorze przebito oponę w ramach psikusu,
42. Kiedy wracałeś późną porą do domu, zaczęli cię gonić zamaskowani wandale, z trudem im zbiegłeś,
48. Ktoś zdewastował grób bliskiej Ci osoby, pomnik został połamany, a policja załamuje ręce,
57. Do Twoich drzwi zapukały dzieci spragnione cukierków, ale akurat nie masz w domu niczego słodkiego, co zrobisz?
63. W środku nocy za szybą zobaczyłeś zamaskowaną postać z siekierą w ręce, może to tylko głupi żart, ale na pewno przerażający.
ZIELONE POLA
- Nie musisz wykonywać żadnego zadania, w poście potwierdzającym wykonanie w ramach dowodu wpisz nazwę wylosowanej nagrody (przykładowo: Dowolna nagroda z trzeciej puli).
18. Dowolna nagroda z drugiej puli,
30. Dowolna nagroda z pierwszej puli,
36. Dowolna nagroda z drugiej puli,
47. Dowolna nagroda z pierwszej puli,
58. Dowolna nagroda z trzeciej puli,
65. Dowolna nagroda z czwartej puli.
NUMER POLA -> NUMER ZADANIA:
8. Dowolna nagroda z trzeciej puli, 18. Dowolna nagroda z drugiej puli,
30. Dowolna nagroda z pierwszej puli,
36. Dowolna nagroda z drugiej puli,
47. Dowolna nagroda z pierwszej puli,
58. Dowolna nagroda z trzeciej puli,
65. Dowolna nagroda z czwartej puli.
SELEDYNOWE POLA
- Nie musisz wykonywać żadnego zadania, w poście potwierdzającym wykonanie w ramach dowodu wpisz treść nagrody,
- Po POSTA od MG będziesz mógł się zgłosić po zakończeniu gry halloweenowej, zgodnie z jej regulaminem,
- O uczestnictwo MG w rozgrywce należy poprosić PRZED jej rozpoczęciem.
33. Dwa posty od MG w dowolnej rozgrywce,
46. Jeden post od MG w dowolnej rozgrywce,
60. Dwa posty od MG w dowolnej rozgrywce,
- Po POSTA od MG będziesz mógł się zgłosić po zakończeniu gry halloweenowej, zgodnie z jej regulaminem,
- O uczestnictwo MG w rozgrywce należy poprosić PRZED jej rozpoczęciem.
NUMER POLA -> NUMER ZADANIA:
19. Jeden post od MG w dowolnej rozgrywce, 33. Dwa posty od MG w dowolnej rozgrywce,
46. Jeden post od MG w dowolnej rozgrywce,
60. Dwa posty od MG w dowolnej rozgrywce,